Welcome to my blog!

Sabtu, 17 Maret 2012

Infinite - Be Mine Japan Ver Lyrics


抱きしめたい 今すぐ 君だけ
I wanna hug only you at once

そう 言葉よりも 大切さ
It's more important than words

1人で 泣かなくてもいい
You don't have to cry by yourself

僕がそばにいるよ 君を守るため
I'm always close to you to protect you


내꺼하자
Be Mine

君の心を開いてあげるよ
I will open your heart

だから僕の そばにいて
So please stay with me

言葉じゃ伝わらなくて
I can't express in words 

愛してるから
Because I love you

守りたいんだ 君だけ
I wanna protect only you


Do you hear me×2


(rap part)


僕の胸にこぼれた涙を拭んだ顔が笑顔になった
You became to smile wiping my tears rolled down my heart

どこでも君となら2人 愛していけるさ
We can love each other wherever 

泣きたくはない
I don't wanna cry


내꺼하자
Be Mine

君の心を開いてあげるよ
I will open your heart

だから僕のそばにいて
So please stay with me


このまま孤独な痛みを ここにおいていこう
Leave the solitary pain here just as it is

共に歩もう手を取って
Let's walk together hand in hand


내꺼하자
Be Mine

君の心を開いてあげるよ
I will open your heart

だから僕のそばにいて
So please stay with me

(rap) 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers
Free Heart Bow Arrow Cursors at www.totallyfreecursors.com